Anmälan till Motionspass/YinYoga - Östra Torp GF

Här anmäler du dig till våra Motionspass i Smygehallen och YinYoga på Torpalängan.

Fyll i formuläret så noggrant som möjligt och följ instruktionerna. Information om våra pass hittar ni på vår hemsida ostratorpgf.se.

Vill du även träna på våra Gruppträningspass på Torpalängan så anmäler du dig INTE här utan köper istället Träningskort via flik på hemsida.

Välkommen!

Östra Torp GF är personuppgiftsansvarig för behandlingen av personuppgifter som sker inom ramen för föreningens verksamhet. Genom att anmäla er till Östra Torp GF samtycker ni till att vi använder uppgifterna i vårt register, se användarvillkor. Föreningen har full transparens och du som medlem/målsman kan enkelt se och ändra alla uppgifter vi har om dig, genom att logga in som ”medlem/målsman” på vår hemsida ostratorpgf.se.

Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ eller grupp som tex bild, statistik etc publiceras på föreningens hemsida och på sociala medier.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Antal pass *
Ange antal pass
Ett pass/vecka 600 kr
Två pass/vecka 900 kr

Ett pass/vecka
Två pass/vecka
Motionspass *
Ange vilket/vilka pass du vill gå på.

Basgympa, Smygehallen
Motionsgympa Herrar, Smygehallen